MISSIÓ
Coordinació i supervisió dels projectes d’inclusió social dins del marc i les directrius de Metges del Món facilitades i coordinades a través del Departament de Programes Estata i Autonòmics i la Seu Autonòmica de Metges del Món a la Comunitat Valenciana.
ORGANIGRAMA
Depenent de la Coordinació de la Seu Autonòmica Comunitat Valenciana.
RESPONSABILITATS
-Planificació i Disseny de Projectes:
- Identificar necessitats i oportunitats per a projectes d’inclusió social. Dissenyar projectes alineats amb la missió i els objectius de Metges del Món. Desenvolupar propostes de projectes, incloent objectius, activitats, cronogrames i pressupostos. -Gestió del Cicle de Projectes:
-Supervisar totes les fases del cicle de projectes:
- identificació, formulació, implementació, seguiment i avaluació. Garantir el compliment dels terminis i la qualitat de les activitats del projecte.
- Coordinar els recursos humans i materials del projecte.
-Seguiment i Avaluació:
- Desenvolupar i aplicar eines de seguiment i avaluació per mesurar l’impacte i l’eficàcia dels projectes.
- Realitzar visites de camp i reunions periòdiques per avaluar el progrés del projecte.
- Elaborar informes de seguiment i avaluació per a l’organització i els finançadors.
-Coordinació i Treball en Xarxa:
- Col·laborar amb altres departaments i organitzacions per assegurar una resposta integral i coordinada.
- Participar en xarxes i fòrums d’inclusió social per compartir experiències i bones pràctiques.
- Representar Metges del Món en reunions i esdeveniments rellevants.
-Capacitació i Desenvolupament de Capacitats:
- Identificar necessitats de capacitació i desenvolupar programes de formació per a l’equip del projecte.
- Fomentar el desenvolupament d’habilitats i competències en l’equip.
- Promoure la participació i l’apoderament de les persones beneficiàries en els projectes.
-Sensibilització i Defensa de Drets:
- Desenvolupar i executar campanyes de sensibilització sobre la inclusió social i els drets humans.
- Actuar com a defensor/a dels drets de les persones en situació de vulnerabilitat.
Requisits mínims
-FORMACIÓ
- Requerida: Grau en Treball Social, Ciències Socials, Gestió de Projectes o àrees afins.
- Complementària: Es valorarà la formació en gènere i violència de gènere, tràfic de persones amb fins d’explotació sexual, Drets Humans, Teoria feminista i Interculturalitat, Formació en gestió del cicle de projecte (marco lògic, gestió orientada a resultats, teoria del canvi).
-REQUISITS
- Idiomes: Castellà. Valorables altres idiomes. Informàtica: bon nivell de paquet Office.
- Altres: Coneixement dels serveis i recursos sociosanitaris de la comunitat autònoma.
- Coneixement de la realitat de la població destinatària.
- Permís de conduir tipus B1. Disponibilitat per viatjar a la CCAA.
-EXPERIÈNCIA
Mínim 3-5 anys d’experiència en gestió de projectes socials, preferiblement en l’àmbit de la inclusió social.
-COMPETÈNCIES
Compromís amb l’Associació. Bon tracte. Treball en equip. Comunicació efectiva. Innovació. Orientació a grups d’interès.
RETIBUCIÓ/CONDICIONS
- Contracte 40 h/setmana. D2 Tècnic/a d’Unitat: 36.000,7€ bruts/anuals (40h/setmanals).
- Contracte per substitució. Taules salarials de Metges del Món.