“Els colors de la nostra pell”, “Reflejo”, i “Un, dos, tres… Com més serem,*més riurem!”, són els tres contes triats per al projecte educatiu “Teixint Ciutat. Conte a Conte”, la nova eina per a treballar en valors, que l’associació de Comerç Just La Tenda de Tot el Món, oferirà als centres educatius d’Infantil i Primària del municipi. Els contes s’acompanyen d’una guia didàctica que ha elaborat amb diferents i senzilles activitats per a treballar en classe i adequades a cada cicle, i que també posarà a la disposició del professorat.
Aquest material també estarà disponible en l’associació per a consulta i préstec a associacions que treballen amb infància i fins i tot a famílies particulars que puga interessar-los per a incorporar-ho en l’educació dels seus fills i filles. En la seu de l’associació es disposa d’un Centre de Documentació i Recursos amb nombrosos materials (llibres, contes, maletes pedagògiques, jocs, etc) per a préstec.
24 anys de trajectòria
La Tenda de Tot el Món, amb 24 anys de trajectòria a la comarca difonent el Comerç Just, a més de la comercialització, treballa en la línia d’Educació per al Desenvolupament. Amb projectes com aquest de “Teixint Ciutat. Conte a Conte”, pretén col·laborar per a fer de Sagunt una ciutat més sostenible, més habitable i sobretot més participativa.
Per a ajudar a la difusió del projecte entre el professorat i la ciutadania s’ha creat un muntatge audiovisual que pot visualitzar-se en Youtube.
Aquesta activitat compta amb la col·laboració de la Regidoria de Cooperació Internacional de l’Ajuntament de Sagunt, dins del projecte “Sagunt ja és Ciutat pel Comerç Just”.