“SOM COMERÇ JUST” CAMPANYA DE NADAL DE COMERÇ JUST

Diumenge 13 de desembre de 10:30 h. a 20 h. el Paseig Russafa cantò Pl. Ajuntament. amb Punts de venda i sensibilització de Comerç Just, entrega de premis “Ajuntaments pel Consum Responsable”, degustació de productes de Comerç Just, tallers infantils i mes sorpreses

“SOM COMERÇ JUST”

Les organitzacions de Comerç Just recomanen realitzar un consum responsable en les dates nadalenques i presentem aquestes propostes de COMERÇ JUST I CONSUM RESPONSABLE.

De cara a les pròximes dates nadalenques, les organitzacions de comerç just recomanen optar per alternatives solidàries i responsables com el Comerç Just. Davant l'actual situació de crisi, provocada pels efectes d'un model comercial que situa els beneficis econòmics per sobre de qualsevol altre criteri, les organitzacions de Comerç Just destaquen que aquesta alternativa consolida un model econòmic en el qual les persones i els seus drets són el més important. Després de més de mig segle de trajectòria, actualment el Comerç Just està implantat en més de 70 països i demostra que és possible fer un comerç que, a més de beneficis econòmics, genera desenvolupament i protegeix el medi ambient.

Tota l´informació en la web https://www.cvongd.org/comerciojusto

El comercio justo toma las calles de ValenciaNOTA DE PRENSA: EL COMERCIO JUSTO TOMA LAS CALLES DE VALENCIA

Las ONGD de Comercio Justo celebran una feria de Comercio Justo en la plaza del ayuntamiento de Valencia para sensibilizar y concienciar sobre las opciones de consumo responsable en fechas navideñas. El Ayuntamiento de Sagunto gana la 1ª edición del concurso “Ayuntamientos por la Compra Pública Responsable” que tiene como objetivo concienciar sobre la aplicación de principios éticos, sociales y medioambientales en el consumo diario de las instituciones públicas. Leer más aquí

NOTA DE PREMSA: LES TEUES COMPRES PODEN PROMOURE ELS DRETS HUMANS

Nota de premsa de la CVONGD i de les entitats de Comerç Just per a sensibilitzar sobre la compra responsable i informar sobre les activitats de la campanya #SomComerçJust, la qual culminarà el pròxim diumenge 13 amb la Fira de Nadal de Comerç Just.Pots llegir-la ací.

FIRA DE NADAL DE COMERÇ JUST

Diumenge 13 de desembre de 10:30 h. a 20 h.el Passeig Russafa cantò Pl. Ajuntament. Veure Maps

Punts de venda i sensibilització de Comerç Just, entrega de premis “Ajuntaments pel Consum Responsable”, degustació de productes de Comerç Just, tallers infantils i mes sorpreses..

Amb la participació de les ONGD Setem CV, Cáritas, Oxfam Intermón La Tenda de Tot el Món, Ecosol, Petjades, Solidaridad Internacional PV

EVENTO DE FACEBOOK: https://www.facebook.com/events/1663085563957405/

PARTICIPA EN EL CONCURSO DE SELFIES NADALENC #MejorconComercioJusto

Pots fotografiar-te amb els productes que hages comprat de Comerç Just, fer-te un selfie en la tenda de Comerç Just o amb algun cartell amb un missatge sobre el tema. Pots utilitzar qualsevol recurs que transmeta de manera original per què el Comerç Just és una alternativa beneficiosa per a qui ho produeixen i qui ho consumeixen. Llig ací totes les bases del concurs.. Llig ací totes les bases del concurs.

OFERTA DE VOLUNTARIADO PARA TIENDAS DE COMERCIO JUSTOOFERTA DE VOLUNTARIAT PER A TENDES DE COMERÇ JUST

Des de les organitzacions de Comerç Just Setem CV,Oxfam Intermón La Tenda de Tot el Món, Ecosol, Petjades i Solidaridad Internacional PV necessitem voluntaris i voluntàries per a recolzar en aquestes dates nadalenques l'atenció al públic en les tendes.

L'Horari i tasques a realitzar varia en funció de l'organització i la ciutat on estiga la tenda.

Informació de Punts de Venda de Comerç Just en la Comunitat Valenciana, materials de Sensibilització, audiovisuals, informes i llibres en els seguientes enllaços:

Descarregar Cartell

portda folleto

10 Raons per a consumir Comerç Just

Fullet 10 raons castellà  / Fullet 10 raons Valencià

Et domen 10 raons per a consumir Comerç Just

1. Perquè els treballadors i treballadores reben un salari digne.
  2. Perquè ells i elles reben el mateix sou per la mateixa tasca.
  3. Perquè no existeix explotació laboral infantil.
  4. Perquè és respectuós amb el medi ambient.
  5. Perquè manté una relació comercial a llarg termini.
  6. Perquè es *prefinancia una part de la producció.
  7. Perquè les organitzacions funcionen de manera democràtica.
  8. Perquè respecta la identitat cultural.
  9. Perquè parteix dels beneficis es destinen a projectes de desenvolupament per a tota la comunitat.
  10. Perquè són articles de gran qualitat.