Pobresa Zero agraeix a la Universitat de València el suport en el gran Concert de Benvinguda 2019

POBRESA ZERO desitja expressar el seu agraïment pel compromís de la Universitat de València en la lluita contra la pobresa, la justícia i la desigualtat que ha demostrat enguany una vegada més a través del suport a Pobresa Zero en el espectacular Concert de Benvinguda a la Universitat que hem pogut gaudir el darrere 18 d´octubre.

POBRESA ZERO desitja expressar el seu agraïment pel compromís de la Universitat de València en la lluita contra la pobresa, la justícia i la desigualtat que ha demostrat enguany una vegada més desde fa molts anys a través del suport a Pobresa Zero en el espectacular Concert de Benvinguda a la Universitat que hem pogut gaudir el darrere 18 d´octubre.

Des de tots les organitzacions, activistes e integrants de POBRESA ZERO volem donar un especial reconeixement a la Delegada del Rector per a Estudiants de la Universitat de València i al gran treball de tot l'equip del Servei d´Informació i Dinamització d´Estudiants (SEDI), que han treballat molt per fer una nit especial amb música i reivindicació contra la pobresa. Una nit especial en la que gaudim amb les actuacions de ZOO + JAZZWOMAN mentrestant milers de xics i xiques cantaben amb la pulsera i els missatges contra la pobresa de Pobresa Zero per un món mes just sense pobresa.

Així mateix des de Pobresa Zero volem agrair especialment als grups musicals ZOO i JAZZWOMAN pel seu gran suport i compromís i per fer-nos viure una nit molt especial.

GRÀCIES per el vostre generós suport i compromís podem continuar amb la nostra labor de sensibilització i mobilització social per construir una ciutadania valenciana responsable, participativa, informada i critica, ademés del compliment dels compromisos en la lluita contra la pobresa i la desigualtat.

MOLTES MOLTES GRÀCIES!!!!

Imatges del Concert de Benvinguda de Miguel Lorenzo y Pobresa Zero