Gràcies per fer possible la Setmana de Pobresa Zero 2019 en Algemesi “per un treball digne”

Després d’aquests dies, volem agrair als centres educatius, associacions i ciutadans d’Algemesí la seua participació als actes de la setmana de Pobresa Zero.

Fuejnte: Algemesi Solidari

Després d’aquestsdies, volemagrairals centres educatius, associacions i ciutadans d’Algemesí la seua participació als actes de la setmana de Pobresa Zero.

En 2015,elslíders de tot el món marcaren 17 objectius per millorar el món abansdel 2030.Aquests, busquen acabar en la pobresa i desigualtats, així com fer front a la urgent situació mediambiental que es presentaenfront delcanvi climàtic. El vuitè objectiu, busca promoure un creixement econòmic sostenible, inclusiu idurador, així com l’accés per a tot el món a un treball digne.

Aquest objectiu és el que ha marcat les activitats proposades durant aquests dies. Perquè junts podem treballar per aconseguir un creixement econòmic just i sostenible. Moltes gràcies a tots i totes els que ens mobilitzem per un món més just i solidari!

A continuació vos deixem unes imatges de la Setmana de Pobresa Zero 2019