FORMACIÓ INTERNA: Conveni Col·lectiu estatal d’acció i intervenció social 2015-2017 per a les entitats de l’àmbit de Cooperació Internacional al Desenvolupament

Dimarts 24 de novembre a les 12 a la seu de la Coordinadora Valenciana d'ONGD al carrer Moro Zeit, 9 baix esq. a València. Dirigit a personal de les ONG per al Desenvolupament responsable i/o col·laborador de l'àrea de recursos humans.

Tens dubtes sobre l'aplicació del nou Conveni Col·lectiu estatal d'acció i intervenció social 2015-2017? Que canvis són els més importants? És d'obligat compliment? Com l'hem d'aplicar en la nostra ONGD? Presentació del Conveni Col·lectiu estatal d'acció i intervenció social 2015-2017 per a les entitats de l'àmbit de Cooperació Internacional al Desenvolupament.

DESCARREGAR EL CONVENI COMPLET:

Imparteix: Juan Carlos Núñez Acebes, Secretari de Salut laboral de Comissions Obreres- FSC País Valencià.

Data i hora: Dimarts, 24 de novembre de 12 a 14h.

Lloc: Seu de la Coordinadora Valenciana d'ONGD al carrer Moro Zeit, 9 baix esquerra a València.

Públic destinatari:
Personal de les ONG per al Desenvolupament responsable i/o col·laborador de l'àrea de recursos humans.

Més informacióTel:96 391 37 4996 391 37 4996 391 37 4996 391 37 49o correu electrónicinfo@cvongd.org

Organitza:Coordinadora Valenciana d'ONGD

Personal de las ONG para el Desarrollo responsable y/o colaborador del área de recursos humanos.