Exposició Konngol Rewbe – La veu de les dones

Us convidem a la inauguració de  l’exposició “Konngol Rewbe” el 21 de setembre a les 11h a la Casa de l’Alumne de la UPV (En Camí de Vera, s/n Edifici 4K, 46022 València).

Aquesta activitat està organitzada per AIDA, Ajuda, Intercanvi i Desenvolupament, en col·laboració amb l’associació senegalesa Moviment de Joves per la Pau i la Integració (MJPI) i el suport de l’Agència Catalana de Cooperació i Desenvolupament.

Aquesta exposició està creada a partir d’una mostra de fotografies de dones del món rural de Kolda, en el sud del Senegal.

Aquestes fotografies han sigut reinterpretades per artistes, dones també, que han creat obres d’art per a compartir el seu missatge per tot el món i fomentar una xarxa de suport mutu en la lluita per un món més just i igualitari.

L’exposició consta de 10 fotografies i 8 obres que destaquen la veu de les dones, fomentant el suport mutu i l’apoderament personal i col·lectiu. També ofereix contingut en línia i un vídeo d’inauguració accessible a través d’un codi QR.

Pot visitar-se des del 21 de setembre fins al 12 d’octubre a la Casa de l’Alumne d’11 h a 15 h. I el dia 28 de setembre es realitzarà una visita guiada i un taller de l’exposició, de manera gratuïta. Més informació i inscripció en aquest enllaç: https://mailchi.mp/ong-aida/konngorewbecat

La situació social de les dones en la zona de Kolda, al sud del Senegal, mostra una desigualtat sistemàtica en la participació i gestió de la producció i els programes de l’Estat, motiu principal pel qual es duu a terme aquest projecte, Konngol Rewbe.

Les fotografies han sigut realitzades per Cristina Alegre i Ghinwa Daher i les obres reinterpretades per Anna Font, Montserrat Anguiano, Eli la flor del tamarinde, María Vernet, Muntsa Garcés, Flavia Totoli, Les Mitgeres i Carmen Munguía.

Vos esperem.

Desplaça cap amunt