ECODEFENSORAS: Dones que lluiten pel seu cos i territori

  • Convoca: Fundecima, Colectiva de Mujeres Refugiadas, Exiliadas y Migradas, Universidad Popular Regenera Diània Paz con Dignidad
  • Preu: Subvencionat
  • Casa Cultura Sant Rafel en Ontinyent (València)
    Carrer de Fontanars dels Alforins, 24
    Ontinyent (València),

ECODEFENSORAS: Dones que lluiten pel seu cos i territori

📅 Diumenge 6 de juliol | 🕔 17:00h
📍Casa Cultural Sant Rafel (Ontinyent – València)
🖊️Inscripcions: https://forms.gle/w6rccZ6W43EUHuLu7  – Dins del programa de la Universitat Popular Regenera Diània – Ontinyent @regeneradiània

Una peça teatral col·lectiva, política i poètica creada per Col·lectiva de Dones Refugiades, Exiliades i Migrades de Colòmbia, que ens convida a sentir, reflexionar i resistir des del cos, el territori i la memòria.

💬 “La cuerpa com a primer territori de pau. El teatre com a resistència.”

🌱 Una experiència íntima i poderosa sobre la defensa del territori en el Massís Colombià i els lideratges femenins que el sostenen.

🔗 Més info: https://www.pazcondignidad.org/que-hacemos/cooperacion-y-accion-humanitaria/proteccionterritorio-macizo/

🌐https://regeneradianiauniversitatpopular.wordpress.com/

📌 Activitat en el marc del projecte “Garanties per a la participació, construcció de la pau i la defensa dels DDHH des d’un enfocament de gènere i territorial en el sud del *Cauca, Colòmbia” impulsat per FUNDECIMA, amb la col·laboració de Pau amb Dignitat i el finançament de GVA.

#ProteccionTerritorioMacizo #EcoDefensoras #TeatroFeminista #CuerpoTerritorio #RegeneraDiània #PazConDignidad #DDHH #Colòmbia #Ontinyent #ArtePolítico

Desplaça cap amunt