Cicle formatiu: Aliments que transformen el món

El cicle formatiu Aliments que transformen el món, continua aquest febrer amb dues sessions més.

Dissabte 1 de febrer: Visita a Olis Cuquello (la Jana). Passejarem pel mig d’oliveres mil·lenàries i centenàries descobrint el patrimoni natural del Maestrat. Les companyes d’Olis Cuquello ens explicaran com gestionen les seues finques per recuperar el sòl i la biodiversitat, a través de les cobertes vegetals i descobrirem en què consisteix la seua proposta de valor pel que fa a la producció d’oli d’oliva.

Dilluns 3 de febrer: De l’ecofeminisme al treball que reconnecta, agroecologia i diversitat. Paula Sánchez i Tereseta, facilitadores grupals, ens faran transitar pel camí de les cures i la connexió amb la natura. El taller es durà a terme en l’Horta del Rajolar (Betxí).

Aquestes activitats van dirigides a persones professionals del sector agrari, o interessades, que vulguen formar-se i conéixer bones pràctiques i iniciatives de producció d’aliments respectuoses amb el medi ambient, el territori i les persones que ens apropen a un sistema alimentari sostenible i just.

Les formacions són gratuïtes, però requereixen inscripció prèvia. Pots inscriure’t a les dues sessions o sols a una d’elles.

Aquest cicle forma part del programa Llaurant un Futur Sostenible ( llaurant.com ), promogut per l’ONGD Pankara Ecoglobal i la Fundació Novessendes, i finançat per la Vicepresidència Primera i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda de la Generalitat Valenciana.

 

Desplaça cap amunt