Pobresa Zero es prepara per a les mobilitzacions del pròxim 17 d’octubre

Diversos representants de les organitzacions de la plataforma Pobresa Zero es van plantejar el passat 3 de setembre les diferents vies de difusió de les mobilitzacions que al voltant del dijous 17 d'octubre tindran lloc a València, Alacant i Castelló. Aquest és el Dia Internacional per a l'Eradicació de la Pobresa i per aquest motiu la participació en els actes convocats és igual de vital que fa nou anys quan van començar a realitzar-se aquest tipus d'accions. Sota el lema «Pobresa Zero, les persones primer», es vol agrupar a tota la ciutadania valenciana contra tot tipus de situació de pobresa en el món.

A més d'aquestes estratègies comunicatives, també es van tractar de cercar noves formes de conscienciar a la població per a erradicar la pobresa. Un altre dels punts més importants de la reunió va ser la implicació ciutadana i dels governs. Per açò un dels lemes que es va decidir per a les mobilitzacions en les tres províncies valencianes va ser el de «Exigim governs responsables amb els drets humans».

No dubtes a unir-te, la teua participació és important!