FORMACIÓ INTERNA: Fiscalitat i desenvolupament. Anotacions per a la incidència política fiscal i gestió redistributiva solidària de les Administracions Públiques.

Dimecres, 2 de desembre de 17h a 19h en Ca Revolta amb Lluís Cases de la Plataforma per una fiscalitat justa, ambiental i solidària. Dirigit a persones de les ONGD responsables i/o col·laboradors de l'àrea d'incidència política i campanyes, personal tècnic i polític dels ajuntaments de la Comunitat Valenciana, públic en general.

Imparteix: Lluís Cases de la Plataforma per una fiscalitat justa, ambiental i solidària

Data i hora: dimecres, 2 de desembre de 17h a 19h

Lloc: Ca Revolta, carrer Sant Teresa 10 a València

Públic destinatari: persones de les ONG per al Desenvolupament responsables i/o col·laboradors de l'àrea d'incidència política i campanyes, personal tècnic i polític dels ajuntaments de la Comunitat Valenciana, públic en general.

Inscripció obligatòria en aquest enllaç INSCRIPCIONS

Més informació Tel: 96 391 37 4996 391 37 49 o correu electrónic info@cvongd.org

Organitza: Coordinadora Valenciana de ONGD

Finança: Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació, Generalitat Valenciana