CVONGD i Pobresa Zero també participen A les Balconades! amb el seu balcó de Comerç Just

El 25 de maig a les 20h s'inaugura A les Balconades on 62 organitzacions sociales i artistes utilitzen els balcons del barri valencià de Russafa com a llenç amb les seues obres d'art comtemporani com a protesta.

Fuente: RussafaCulturaViva

La inauguració de A Les Balconades! serà el 25 de maig a les 20h en el Parc Manuel Granero de Russafa.

Jueves 25 de mayo

– 20 h. Esdeveniment d’Inauguració al Parc Manuel Granero:

• Instaŀ lació artística. Out of place; de nius d’aus urbanes als arbres del parc. Elena Martí Manzanares i Ecologistes en Acció de València.
  • Creació interactiva. Pau a Colòmbia. Creación Poética BiblioCafe & Asamblea Voces Del Extremo Valencia, amb la participació del públic.
  • Performance. Jo estic dins, tu estàs fora. Grup LAPASSA.

– 21 h. Música en viu:Lo Russafari. Mescla de funky, Reggae, Jazz, So Cubà i Afrobeat, inspirats en el barri.

Del 25 de maig a l’11 de juny de 2017, sota la consigna A les Balconades, el barri valencià de Russafa acollirà al seu espai públic diverses activitats de l’art contemporani més reivindicatiu. La temàtica del festival la proposen els moviments socials mitjançant de les seues campanyes i es basa amb els Objectius de Desenvolupament Sostenibles de l’agenda 2030 aprovada per l’ONU. El festival, impulsat per Russafa CulturaViva, un programa de desenvolupament comunitari intercultural, presenta la seua 7a edició. Aspira a donar visibilitat a les accions reivindicatives i a l’art públic urbà, tot generant una cultura participativa i creant un espai de trobada entre els moviments socials, l’art i la societat.

DESCARGAR GUÍA AQUÍ