Breu enquesta valoració de la pàgina web de la Coordinadora Valenciana d´ONGD

Enquesta de set preguntes per a millorar la nostra pàgina web i per a fer-la més útil i trasctiva. Estarem arreplegant aquestes enquestes fins al dimecres 28 de novembre.

Benvolguts i benvolgudes amigues,

Tal vegada recordes que fa un parell de mesos et consultem sobre com ens veus i quin és la teua opinió sobre la nostra comunicació. Després d'allò, hem vist la necessitat de millorar la nostra pàgina web i, per a fer-la el més útil i atractiva per a tu, necessitem de nou la teua col·laboració. Ens ajudes emplenant aquesta enquesta?

No et va a portar més de cinc minuts del vostre temps contestar aquesta senzilla enquesta de tan sol set preguntes sobre l'accés i opinió de la nostra web https://www.cvongd.org i sobretot com podem millorar-la. L'enllaç per a accedir a l'enquesta és:

Estarem arreplegant aquestes enquestes fins al dimecres 28 de novembre, Per favor, participeu i compartiu-la dins de la vostra entitat amb totes les persones que estiguen en contacte amb el nostre treball. La vostra aportació serà molt valuosa.

Moltes gràcies per prestar-nos un poc del vostre temps!
Coordinadora Valenciana d`ONGD